De kop is eraf!

28 december 2012 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Gisterochtend om 10 uur zijn we vertrokken vanaf Schiphol, met als eerste bestemming London Heatrow. De nacht ervoor relaxed doorgebracht in een hotel op Schiphol zodat we niet in alle vroegte hoefden te gaan rijden. Aangekomen in London moesten we op zoek naar de plaats voor onze aansluitende vlucht naar Los Angeles. Dat was een vreemde gewaarwording: heel eenzaam liepen we met zijn tweetjes door lange gangen waar we niemand tegen kwamen met het idee dat we wel iets niet goed zouden doen. Maar uiteindelijk, na zo'n 10 minuten, kwamen we in een hal waar we moesten wachten op een bus die ons naar een andere terminal zou brengen. Schijnbaar waren er nauwelijks andere passagiers voor connecting flights want ook in die bus zaten we met zijn tweetjes. In de volgende terminal moesten we onze boardingpassen voor het deel naar Los Angeles ophalen maar die balie was niet bezet. Na zo'n 20 minuten kwam er toch wel een dame die ons hielp, heel vriendelijk en attent. En daarna begon het lange wachten, die vlucht zou pas 4 uur later gaan en dan ga je je toch wel vervelen. Uiteindelijk nog iets gegeten en toen een kwartier lopen naar de gate. We vertrokken mooi op tijd, Voor Franca ging het vanaf toen wat minder goed, ziek geworden en daar de hele rest van de vlucht de naweeën van ondervonden. Na aankomst in LA met een shuttlebus naar het hotel en zojuist hier een ontbijtje genuttigd, Zo meteen worden we opgehaald voor een sightseeing tour door LA.

1. Groep groen:
    29 december 2012
    Franca, dat jij ziek bent geworden.....lastig in het vliegtuig...
    Hoe was de sightseeing LA?

Groetjes voor jullie beiden, Ingrid
  2. Hans À.:
    29 december 2012
    Jammer dat jullie in het donker hebben gevlogen. Ik zag dat jullie vlucht over Ijsland ging. Vervelend om juist tijdens een vlucht ziek te worden. Beterschap.
  3. Marianne:
    29 december 2012
    He, vervelend voor je. Toch nog een staartje van je keelontsteking?Beterschap en groetjes, Marianne
  4. Monique Lacroix:
    29 december 2012
    I hope you felt good enough to enjoy the sightseeing tour in LA
  5. Lotte:
    29 december 2012
    He Franca vervelend voor je. Je moet maar denken: dat heb ik nu gehad en doe daar de rest van de reis niet meer aan mee!!
    Ik volg jullie verder op de voet. Leuk!
    Ga vooral door met optimaal genieten, gr Lotte
  6. Monique de Bot:
    29 december 2012
    Hoi Franca en Arnoud. Ik vind het heel leuk om zo jullie verhaal te volgen. Fantastisch. Geniet lekker verder van jullie reis. En Franca heel veel beterschap en een goede reis. Ik kijk al uit naar het volgende reisverslag. Veel plezier.
  7. Monique:
    29 december 2012
    Hoi luitjes hopelijk is Française weer beter en kan de reis nu goed beginnen hoe was de reis door la we horen het graag x Monique charle
  8. Corrie en Jan G.:
    30 december 2012
    Spannend, zo'n reis. Vervelend Franca dat je ziek werd. Hopelijk gaat het nu weer beter. En nu maar lekker genieten,want jullie hebben het verdiend!
    Corrie en Jan
  9. Hettie extra:
    30 december 2012
    De reis is eindelijk begonnen, ging niet zo makkelijk. Jullie zijn weg van de dagelijkse beslommeringen en dat geeft een heerlijk gevoel. Geniet van de vrijheid en de nieuwe ervaringen. Groet van Hettie e
  10. Ilse:
    30 december 2012
    Fijn dat jullie onderweg zijn. Balen dat je ziek bent geworden. Dat is nooit fijn tijdens een vlucht. Geniet lekker in LA en ik kijk uit naar het volgende verhaal!
  11. Francs:
    31 december 2012
    Hoi allemaal, met mij gaat het al weer de goede kant op: ik zit alweer aan de wijn! We komen snel met een nieuw verhaal over LA en Fiji, dit typ ik even snel op een terras met gratis WiFi. Gelukkig overdekt want het giet hier bij 35 graden op het ogenblik :(
  12. Hans À.:
    31 december 2012
    Gelukkig nieuwjaar alvast, want dat het is nu bij jullie al.
  13. Sylvia Pierik:
    31 december 2012
    Wens jullie alvast een gelukkig nieuwjaar en een hele mooie reis.
    Heerlijk genieten.