We zijn weer thuis!!

3 maart 2013 - Amsterdam, Nederland

De vlucht van Hong Kong naar Londen was best een taai stuk. Ruim 13 uur vliegen duurt erg lang. We vertrokken 's ochtends vroeg en vlogen tot in de middag waarbij we over 7 tijdzones heen gingen. Gelukkig werden we onderweg getrakteerd op prachtig zicht op stukken van de Himalaya en een woestijn waar we net  omheen vlogen. Verder was het grotendeels bewolkt onder ons. Na 4 uur wachttijd in Londen kwamen we zaterdagavond om half 10 in Amsterdam aan. Nog een ritje met de trein en de auto en om half 12 waren we weer thuis na een gedenkwaardige, geweldige reis van 9 weken.

We willen speciaal de dames van reisbureau Thomas Cook en hun achterban bij Travel Trend heel hartelijk bedanken voor de geweldige begeleiding en organisatie van het grootste deel van deze trip. Alles was prima geregeld, wij hoefden alleen maar van alles te genieten.

Ook alle familileden in Australie waar we zo gastvrij ontvangen zijn willen we even noemen. En jullie weten het: als jullie ooit (weer) deze kant op komen staat ons huis ook voor jullie open.

En, last but not least: alle mensen die ons zo actief gevolgd hebben via ons reisblog en regelmatig reageerden waardoor wij ons, zo ver van huis, echt verbonden voelden met het thuisfront en met anderen die wat verder weg woonden.

1. Arnold en Gerda:
    4 maart 2013
    Hoi Franca en Arnoud, wat hebben jullie een geweldige tijd gehad,
    dat is iets om lang op terug te kijken ,ook super dat Martijn ook nog geweest is .Alles bij elkaar GEWELDIG,Hoop jullie snel te zien.
    Bedankt dat ook wij mee mochten genieten.
  2. Koosje.:
    4 maart 2013
    Hallo, fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn. We hebben genoten van jullie verhalen en foto's. Hoop dat jullie weer kunnen wennen aan alle dagelijkse dingen. Hartelijke groeten H en K.
  3. Elly en Gerard van Dijk:
    4 maart 2013
    Welkom terug in Nederland wat hebben jullie een prachtige reis gehad zeg jullie hoofd moet nog tollen van alle belevenissen.
    We hebben genoten van jullie prachtige verhalen en foto's.
    Het zal wel saai zijn hier en nog bedankt dat jullie het zonnetje meegenomen hebben.

groetjes Gerard en Elly ( de dijko's)
  4. Birgitta:
    4 maart 2013
    Welkom thuis. Tot woensdag!
  5. Corrie en Jan G.:
    4 maart 2013
    Welkom thuis! Toch ook wel leuk hè om weer in ons eigen kikkerlandje te zijn. Jullie kunnen nu nog fijn nagenieten aan de hand van de foto's en jullie eigen reisverslag. Want dat hebben jullie perfect bijgehouden! Daarom konden we jullie volgen en meegenieten. Ik hoop dat we elkaar spoedig zien om uit jullie eigen mond de belevenissen te horen. We brengen dan meteen ook de rollator terug, Arnoud, want de nieuwe heup van Jan werkt alweer perfect.
    Lieve groetjes!
  6. Leontine Hootsen:
    4 maart 2013
    Ik heb niet gereageerd tijdens jullie reis maar ik heb alles gelezen en de foto's bekeken. Grappig is dat onze dochter Karijn met haar Frank ook in Australie zijn, Melboure, the great Ocean road, de 12 apostelen, op het ogenblik Sydney, we zien veel identieke foto's langskomen.
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn en geniet maar lekker na. Het zal nog wel even duren voor je weer in een ritme zit, als jullie dat al hadden na de verhuizing.
    Liefs, Leontine
  7. Corien de Jong:
    4 maart 2013
    Welkom thuis. Rustig nagenieten en het vakantiegevoel zo lang mogelijk vast proberen te houden.

Lieve groet,
    Corien
  8. Monique Lacroix:
    4 maart 2013
    I am glad you're home again. That was a fantastic trip, thanks for the stories and the pictures and letting us enjoy everything too. Nu maar lekker nagenieten. Tot horens!
  9. Antoon en Angela:
    5 maart 2013
    Welkom thuis! Fijn dat jullie heerlijk genoten hebben van deze geweldige reis. Nu is het weer tijd om lekker te gaan genieten van jullie heerlijke huis. Ik geloof niet dat jullie daar al aan waren toegekomen. En aan het lekkere weer van vandaag zal het niet liggen.

Lieve groetjes Angela
  10. Cilia: