Nu wordt het echt!

19 december 2012 - Oisterwijk, Nederland

Voor ons op tafel ligt nu het mapje wat we zojuist bij het reisbureau hebben op gehaald. Boordevol e-tickets, visa, vouchers en informatie over alle landen die we gaan bezoeken en excursies die we gaan maken. Hier thuis hadden we sowieso al de vouchers van de hotels die we zelf geboekt hebben en bij het eerste hotel in New Zealand krijgen we nog 23 vouchers van de hotels die we aandoen tijdens de autorondreis die we gaan maken daar. Papier genoeg dus, gelukkig hoeft het niet mee terug, scheelt weer gewicht.

Leuk om te lezen dat velen van jullie al hebben aangegeven uit te kijken naar onze verslagen en belevenissen. Wij genieten ook van jullie reacties daarop, blijven we toch een beetje in contact met iedereen. Soms is het even puzzelen van wie een reactie afkomstig is, want mensen die Monique, Loes, Rob, Jos of Dick heten hebben we verschillende in onze volgers. En de combinatie "Jos en Ria" hebben we dubbel!!! Dan is het misschien handig als (de eerste letter van) je achternaam erbij staat, of een andere aanduiding waardoor wij weten wie er schrijft.

Nu alvast voor iedereen fijne kerstdagen, tot de volgende keer.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. René en Marja, havezathe Carpe Diem Vethuizen:
    19 december 2012
    Hey Francka en Arnoud! Wat klinkt het allemaal geweldig! Leuk om zo al voorpret te hebben!
    We wensen jullie heel veel plezier en natuurljk een heel goed en gezond 2013! Het begin is in ieder geval super!
  2. Bea:
    19 december 2012
    Hoi allebei, het wordt menens, he? Jullie hebben in gedachten de reis al zo vaak gemaakt, ik hoop dat de werkelijkheid jullie stoutste dromen overtreft! Geniet ervan. Leuk dat wij in de zijlijn zo mee kunnen genieten.
  3. Elly en Gerard van Dijk:
    19 december 2012
    Als we deze naam gebruiken weet je vast wel wie we zijn.
    Heeeeel veel plezier geniet er van en fijne feestdagen.
    en natuurlijk proost.
  4. Ria Weel:
    19 december 2012
    Dus er is nog een Jos en Ria!!!
    Zal voortaan Weel erbij zetten.
    Prettige feestdagen en geniet van de voorbereidingen!
  5. Loes:
    19 december 2012
    wel nu gauw die keelontsteking de baas worden...:-)
  6. Monique Lacroix:
    19 december 2012
    Het begint nu echt te korten, ik zal zwaaien als je over vliegt,
    ML
  7. Ilse:
    19 december 2012
    Nog maar even en dan is het zover. zorg maar wel dat je helemaal beter bent voordat je gaat.
  8. Corrie en Jan G.:
    20 december 2012
    Jullie staan er goed voor! Leuk dat wij kunnen meegenieten. We hopen ( en verwachten ook zeker) dat jullie een onvergetelijk mooie reis gaan maken. In gedachten reizen wij stiekem mee.
    Corrie en Jan G
  9. Babs:
    20 december 2012
    Nou beste mensen, geniet ervan! Ik kijk uit naar jullie verslagen. Wat een geweldige reis en een fantastisch begin voor 2013.