Check, check,double check!

12 december 2012 - Oisterwijk, Nederland

Tickets geboekt? check!
Excursies uitgezocht en geboekt? check!
Hotels geboekt? check!
Paklijst klaar? check!
Tuin winterklaar? check!
Medicijnen voor de hele periode? check!
Krant tijdelijk opzeggen? check!
Huiscontrole regelen? check!
Internationaal rijbewijs gehaald? check!
Autohuur geregeld? check!
Onderdak voor de kat? check!
Injecties gehaald? check!
en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Nog 14 dagen en dan is het zo ver! Heel veel zaken al klaar, veel zaken moeten nog. Regelmatig hebben we contact met de familie in Australië, zij regelen voor ons alles daar. We hebben alleen maar een wensenlijstje aangeleverd wat we daar allemaal willen doen en zien, zij organiseren het allemaal. Echt geweldig! We kijken er erg naar uit hen allemaal te ontmoeten, slechts een enkeling kennen we, de meesten gaan we daar leren kennen. Arnoud is op 10 februari jarig. We zijn dan in Adelaide en er wordt een bbq georganiseerd waar veel familieleden naar toe komen. Bijna een familiereünie dus. De oudste daar, tante Toos, is onlangs 100 jaar geworden. Een fiefe dame nog die we ook zeker met een bezoek gaan vereren.
We kunnen bijna niet wachten.

1. Peter Hootsen:
    Hi lieve vrienden.
    Leuk dat jullie ons op deze manier mee laten genieten. Zal zeker welkom zijn in de komende, zelfs in de Dordogne, donkere dagen. Eerst naar NL en dan dus januari-februari hier en dan zal jullie reisverslag zeker welkome leesstof zijn. Succes met alle voorbereidingen, alvast Fijne Feestdagen en goede reis. Groetjes en liefs, Leontine&Peter Hootsen.
  2. Koosje.:
    12 december 2012
    We wensen jullie hele fijne feestdagen en ik weet zeker dat de andere kant van de wereld een nieuwe wereld voor jullie opent. Geniet er van en laat ons ook mee genieten. Groetjes Henk en Koosje.
  3. Antoon en Angela:
    12 december 2012
    Goede reis en hele fijne feestdagen!! Geniet van jullie vakantie, wij zullen wel werken!! Zeker de aankomende weken.................LIEVE GROETJES, Angela en familie
  4. Loek:
    18 december 2012
    Veel pret bij de aussies.....denk erom drank zelf meenemen naar de kroeg of openbare bbq. Foto's van Bosrand nu kun je wel thuis laten.
    een echte oudrwets schooljuffrouw zou zeggen: wat zal ik de kindjes missen...maar ja jij hoort niet bij die categorie..
  5. Rob van Uden:
    18 december 2012
    Overal is aan gedacht, alles is geregeld.
    Inpakken en wegwezen!
    Geniet ervan.
    Groet, Rob
  6. Monique:
    19 december 2012
    Hallo ,oisterwijk alles klaar voor de start , un wij wensen jullie een goed e reís toe en gaan mee genieten van de verhalen die jullie gaan schrijven. Een goed Begoña in het Jara 2013 alvast proost op het niegue jaar lleve gr monique en charles