Bula (boela=welkom) op Fiji

1 januari 2013 - Nadi, Fiji

En nu zitten we dus op Fiji. Gelukkig nieuwjaar allemaal, wij waren ruim 13 uur geleden al aan de beurt hier, maar de meesten van jullie hebben het inmiddels ook achter de rug. Babs, Monique en Gerard: voor jullie duurt het nog even maar het komt eraan. Na een lange vlucht kwamen we om 5 uur in de ochtend op Fiji aan. Als welkom kregen we een schelpenketting omgehangen en een trio muzikanten stond muziek te maken. Leuke binnenkomst! Om 6 uur waren we in het hotel waar we nog tot 14.00 uur moesten wachten op onze kamer. De wachttijd hebben we gedood door eerst een tijd aan de zeekant te gaan zitten wat bepaald niet verkeerd was. Later een heerlijk ontbijt genuttigd. Jammer alleen dat we nog steeds in lange broek waren vanuit LA. Hier is het 35 graden en vochtig warm. 's Avonds nieuwjaar gevierd wat overigens minder spectaculair was dan we ons hadden voorgesteld.

1. Koosje.:
    1 januari 2013
    Voor jullie ook een heel gelukkig, gezond 2013. We genieten van jullie verslagen. H en K.
  2. Peter Hootsen:
    1 januari 2013
    Jullie ook een heel gelukkig en gezond nieuw jaar, geniet ervan.
    Leontine&Peter
  3. Anton:
    Franca en Arnoud,

Voor jullie de allerbeste wensen en een gezond 2013. Geniet ervan.
  4. Lotte:
    1 januari 2013
    De allerbeste wensen voor jullie!
    En wat het weer betreft; moet heerlijk zijn!
    Groet Lotte
  5. Rick Timme:
    1 januari 2013
    Bestes wensen voor het nieuwe jaar.
    Geniet van jullie avontuur. Wij genieten van jullie riessverhaal.
  6. Rick Timme:
    1 januari 2013
    Beste wensen voor het nieuwe jaar.
    We genieten van jullie reisverhaal en de avonturen
  7. Rick Timme:
    1 januari 2013
    beste wensen voor het nieuwe jaar.
    we genieten van jullie reisverhaal en de avonturen.
  8. Monique Lacroix:
    1 januari 2013
    Wij hebben 2013 ook gehaald, alhoewel waarschijnlijk met minder fanfare dan jullie. De allerbeste wensen voor een fantastisch 2013 en dat de eerste paar maanden aan al jullie wensen voldoen zodat je er de rest van het jaar van kunt genieten (de ervaringen) en van alle andere goede dingen die hopelijk voor de deur staan.
  9. Corrie en Jan G.:
    1 januari 2013
    Juliie vliegen heel wat af! En jullie maken ook heel wat mee! Goed zo. En een gelukkig 2013! Wat lekker, zo'n warm weer. Aan de foto's zien we hoe mooi het aan zee is. We zijn jaloers.
    Corrie en Jan
  10. Elly en Gerard van Dijk:
    1 januari 2013
    Arnoud Franca de Allerbeste wensen voor dit voor julie hopelijk fantastische jaar zonder al te veel beslommeringen. Voor nu lekker genieten en wij hopen veel te mogen lezen van jullie mooie reis!
  11. Bea:
    1 januari 2013
    Jullie ook een heel fijn en gezond 2013 toegewenst!
    Jullie zijn in ieder geval supergoed begonnen.

Proost,

Bea & Harry
  12. Ton en maris:
    Ha Arnoud en Franca,
    Wij wensen jullie een heel goed nieuw jaar vanuit ons kleine
    regenachtige landje. Heel fijne tijd samen. Geniet d'r van (wat jullie al doen zoals we kunnen lezen).
    Hartelijke groeten Ton en Maris
  13. Groep groen:
    1 januari 2013
    En ook vanuit het Oude Maasje een geweldig 2013 gewenst! Groetjes Kees en Ingrid
  14. Frits Greunsven:
    2 januari 2013
    De beste wensen voor 2013 en geniet van de komende tijd
  15. Monique:
    2 januari 2013
    Lekker gegeten zo te zien en weer genieten samen leuk verhaal totgauw weer de beste wensen voor jullie Gr. Monique en charles
  16. Corien de Jong:
    4 januari 2013
    Jullie zijn het nieuwe jaar goed begonnen. Veel plezier samen.