Afscheid van New Zealand

31 januari 2013 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Even een korte bijdrage, we zitten op de luchthaven van Auckland en hebben een half uurtje internet.

Onze laatste 2 dagen in Auckland waren ook nog bijzonder. Leuke sightseeing van de stad gedaan en gegeten in een restaurant in de Skytower, het hoogst gelegen restaurant van New Zealand op 192 meter. Prachtig uitzicht over de stad die uiteindelijk ook helemaal verlicht was. En gisteravond echte Spaanse tapa's zitten eten met Spaanse wijn en een Spaans sprekende ober. Was wel een keer leuk voor de afwisseling en heel lekker. Foto's van de laatste dagen komen nog.

En nu dus naar Australie. Over een uur vertrekt onze vlucht naar Adelaide. We kijken er naar uit, niet in de laatste plaats om al die familie te ontmoeten waarvan we de meesten nog nooit hebben gezien.

Lindsay and Marlies: we're on our way! See you in a couple of hours.......

1. Ria Weel:
    31 januari 2013
    Groetjes vanuit een zonnig Marrakech. Zo te lezen hebben jullie het erg naar het zin. Geniet er nog van! Ria
  2. Arnold en Gerda:
    31 januari 2013
    Geweldig ook nog op Familie bezoek.
  3. Monique Lacroix:
    1 februari 2013
    say hello to all the known and unknown family members, enjoy!!!! Watch out for flood waters!
  4. Corrie en Jan G.:
    1 februari 2013
    Goede vliegreis naar Australië. En ook daar een mooie tijd.
  5. Loes Pasteuning:
    1 februari 2013
    Genoten van het verhaal over de orka's en de dolfijnen, een ervaring om nooit te vergeten! Een fijne tijd in Australië!