We zijn er helemaal klaar voor.

14 februari 2020 - Oisterwijk, Nederland

Wat ons betreft kunnen we vertrekken! De koffers zijn gepakt evenals de handbagage. Alle tickets en vouchers gecheckt en goed opgeborgen. Laatste was en afwas gedaan en opgeruimd. Katje Ouzo is vanochtend al in het kattenhotel gearriveerd. Vanmiddag brengt een aardige buurman ons naar het station in den Bosch vanwaar we met de trein rechtstreeks naar Schiphol gaan. En vanavond hopen we dan om 21.20 uur te vertrekken naar onze eerste bestemming: Buenos Aires. Morgenochtend arriveren we daar dan rond 07.00 uur na hopelijk ook wat te hebben geslapen in het vliegtuig. Vluchttijd is 13 uur en 45 minuten. Daar acclimatiseren we 2 dagen en dan gaan we echt aan het trekken.

Leuk dat zoveel familie en vrienden het met ons gaan meebeleven middels dit blog. Het volgende verhaal komt dus uit B.A. Tot dan!

1. Martine Rooijakkers:
    Geniet ervan!
  2. Monique:
    14 februari 2020
    Goede reis en een behouden terug komst veel plezier gr monique en charles
  3. Moniek De laure:
    Goede reis!
    Slaap lekker😉
  4. Loes:
    14 februari 2020
    Een veilige vlucht! Geniet ervan! Een hartelijke Poppelse groet!
  5. Gerdine:
    Geniet van deze schitterende reis, goede vlucht !! Bart en Gerdine
  6. Fred:
    14 februari 2020
    Een goede vlucht en een hele mooie reis!
  7. Ilse:
    14 februari 2020
    Heerlijk vooruitzicht! Ga lekker genieten en veel plezier en mooie herinneringen maken
  8. Irene de Bruijn-Chan:
    14 februari 2020
    Safe travels and be sure to stay healthy and enjoy this amazing experience!
  9. Lotte:
    14 februari 2020
    Ik wens jullie in alle opzichten een schitterende reis toe en volgens Petra, heb ik me laten vertellen, gaat dat zeker lukken!!!
  10. Hettie:
    14 februari 2020
    Gelukkig zijn jullie voor de storm van zondag weg.👍
  11. Charles:
    Hasta la Vista
    Ben benieuwd naar jullie verhalen/foto’s
  12. Marie-José:
    15 februari 2020
    Fijn dat jullie s morgens vroegaankomen. Heb Je een hele dag voor je. Hopelijk wat geslapen, al is het maar een beetje. GENIET VAN AL HET MOOISWAT JULLIE GAAN ZIEN😎🙂❤
  13. Priscilla:
    16 februari 2020
    Un excelente viaje! Mucha suerte en esta aventura!
    Espero ver fotos muy pronto de los lugares tan bonitos que van a visitar!
    Un abrazo y saludos!
    Priscilla :-)